۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

آیا سال 2012 پایان جهان هستی است؟

آیا سال 2012 پایان جهان هستی است؟


نوع مطلب :گالری عکس اشکان پوستر ،

هفت نظریه علمی که می تواند پایان جهان را پیش بینی کند

آیا سال 2012 پایان جهان هستی است؟

گروه فناوریهای نوین: بر اساس شواهد علمی موجود و مدارک تاریخی قدیمی نظریه هایی که به احتمال نابودی جهان تا سال 2012 پرداخته است مورد بررسی قرار گرفته است.

بسیاری از دانشمندان با توجه به شرایط کنونی زمین و بحرانهای موجود بسیار نگران حیات بشر بوده و به مطالعه بر روی حقایقی می پردازند که می تواند روزی منجر به اتمام حیات بر روی سیاره آبی شود. به اعتقاد برخی نظریه ها پایان یافتن جهان که در تقویم باستانی اقوام مایان تاریخ آن سال 2012 ذکر شده است می تواند به دلایل مختلفی به واقعیت تبدیل شود. نشریه تلگراف نیز با توجه به این نظریه ها و مدارک به بررسی برخی از این دلایل و میزان احتمال تحقق آنها تا سه سال آینده پرداخته است.


1- حمله بیگانگان فضایی
این پدیده در ابتدا به موضوع بسیاری از آثار هنری علمی تخیلی تبدیل شد اما به تدریج محققان دریافتند که نگرانی از حمله بیگانگان به زمین رو به افزایش است. تعداد موارد مشاهده یوفوها افزایش پیدا کرده و نشانه ها و مدارک زیادی از مشاهده این پدیده های غریب ارائه شده است. از جمله این شواهد تلاش دولتهای مختلف در سرتاسر جهان برای کنترل یوفوها طی 50 سال گذشته است. اما با وجود تمامی این شواهد و مدارک که بسیاری آنها را خیالی و زاده توهم شاهدان می دانند، احتمال وقوع حمله بیگانگان به زمین تا سال 2012 تنها 0.1 از 10 تخمین زده شده است.


آیا سال 2012 پایان جهان هستی است؟ ، سال2012 ، چه سالی پایان جهان هست ، آخرین سال پایانی جهان ، اخرین سال ، آخرین سال عمر بشر ، آخرین سال جهان ، آخرین سال پایان جهان هستی ، آخرین سال پایان جهان ، چه سالی جهان به پایان میرسد ، سال 2012 ،




▪•●برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنین●•▪



نوشته شده توسط: ashkanposter | آخرین ویرایش:دوشنبه 23 شهریور 1388 | نظرات (0)


برچسب ها: آیا سال 2012 پایان جهان هستی است؟ ، سال2012 ، چه سالی پایان جهان هست ، آخرین سال پایانی جهان ، اخرین سال ، آخرین سال عمر بشر ، آخرین سال جهان ، آخرین سال پایان جهان هستی ، آخرین سال پایان جهان ، چه سالی جهان به پایان میرسد ، سال 2012 ،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر